torsdag 28 oktober 2010

Over and out




Är nu hemkommen från den, antagligen, sista arbetsdagen på Oxievångsskolan! Det känns märkligt, har ju ändå varit där sen januari 2003! Men samtidigt känns det kul och spännande, för nu börjar ju snart en ny period i livet!! Givetvis kommer jag att sakna alla goa kollegor - om det är något Oxievång har så är det härliga kollegor! Tänk, efter lovet ska jag inte dit, utan efter att jag lämnat barnen på förskolan så ska jag till lärarhögskolan! :-) Jag ser verkligen fram emot att plugga och det ska bli riktigt spännande att få komma ut på praktik i vecka 47. Hoppas och tror att jag gjort rätt val, det känns så i alla fall!

Det bästa av allt just nu, efter en riktigt hektisk period med massor att göra, att ikväll har jag inget att rätta, inget att planera inför imorgon!! Jag ska bara sitta i soffan och jäsa! Hääääärligt! :-)

1 kommentar:

  1. Lycka till Natte!! Det som känns rätt från hjärtat brukar vara rätt väg..Jenny

    SvaraRadera