onsdag 3 november 2010

shit vilken kick!!


Åh, vilket toppenhumör jag är på! :-) Har varit iväg och tränat och vägt mig för andra gången sen jag började på Itrim. Är riktigt nöjd med resultatet: minus 8,3 kg på 4 veckor!! Vilken motivationskick det ger!! Nu känner jag mig mer laddad än någonsin att fortsätta! Och, tro det eller ej, jag gillar träningen!! Ibland tar det givetvis emot att åka iväg, men när jag väl är där så är det kul och efter mår jag alldeles prima! Plus att personalen, oavsett vem är som jobbar, är toppentrevlig och peppande! Vilket bra beslut det var att köra igång! Nu gäller det bara att ta sig ner resten av kilona innan det viktigaste arbetet börjar - att lära sig att leva rätt!! Men det känns bra att man kommer att ha stöd under resans gång.

Nu ska jag förbereda kvällens mat - couscous provencal (jodå, nu får jag till och med tugga! ;-) )
Ha en toppenkväll!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att det går bra! Kämpa på!!! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, Kajsa! Ja, det var onekligen dax att ta tag i mig själv!!

    SvaraRadera
  3. Gud så duktig du är!!! Jag är verkligen imponerad!!!

    SvaraRadera