tisdag 19 oktober 2010

En bra känsla



En bra känsla har jag i kroppen! Vet inte riktigt om det är för att jag två kvällar på rad varit på trevliga föräldramöten på förskolan, för att jag mår bra med mitt sätt att äta, för att det snart, jättesnart är slut på jobbet och pluggandet börjar eller något helt annat!

I söndags var det ju ett alldeles underbart väder och efter träningen åkte hela familjen ner till Ribban för lek på lekplatsen och promenad i solskenet. Det var så härligt! Man borde verkligen alltid ta tillvara på dagar som denna, insupa ljuset och luften, se till att få lite sol på sig! Man mår så bra! Idag kan man ju förvisso inte skryta med att vädret gjort en så lycklig - och riktigt höstruggigt är det! Men jag gillar hösten! Finns det något härligare än en solig dag med hög, klar och krispig luft?! Sen kan man ju vara utan värsta höstrusket!

Nu återstår bara runt 1½ vecka på jobbet... det ska bli så spännande att börja plugga igen! Redan på måndag vecka 44 har vi mentorsträff och sen i v 45 kör det igång på riktigt! Lovely!

Ska njuta av mitt välmående en stund nu, innan sängen och boken kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar