tisdag 5 oktober 2010

Några första staplande steg...

...tar jag nu som bloggare! Har funderat på att börja under en längre tid men det har helt enkelt inte blivit av. Men nu har jag sett flertalet vänner som bloggar och nu är det hög tid att försöka sig på det här, vi får väl se var det slutar! Varför vill man då skriva en blogg? Tja, det kan man undra! I mitt fall finns flera anledningar - dels gillar jag att skriva, dels tror jag det blir kul att själv kunna gå tillbaka och läsa efterhand som tiden rullar på. Sen är det ju skönt att kunna bre ut sig lite mer än vad man kan i statusraden på FB! :-)  Tycker själv att det är kul att följa vad andra hittar på, är väl född nyfiken! Som bonus ovanpå det kan man ju få ta upp engagerande ämnen av skiftande karaktär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar