lördag 9 oktober 2010

Vad är det för fel på sovmorgon??

Det är en fråga som jag ställer mig allt som oftast! Vad är det för fel på sovmorgon?? Inget, enligt mig. Sovmorgon är toppen! Gillar verkligen att kunna vakna av mig själv, ligga kvar en stund, ta det lugnt, kanske till och med läsa ett kapitel i boken eller bara ligga och mysa. Men nej då, detta har jag inte på något vis lyckats överföra till mina älskade söner... Vilket är synd! Det händer förvisso att Vincent kommer in och vill ligga och mysa en stund, vilket är toppen! Men det hade varit ännu mer toppen om det inte hade varit när klockan är halv 6....!



Jag vet ju att detta kommer att ändra sig. När mina snuttar blivit tonåringar (hjälp!!) kommer jag antagligen att behöva tjata och gnata för att få dem ur sängen... men man kan ändå tycka att en liten sovmorgon någon gång ibland (gärna lördagar och söndagar!) hade varit en god idé... kraven är inte så stora... hade nöjt mig med 8!! Tur att de är så gulliga de små liven! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar