onsdag 6 oktober 2010

Första dagen på det nya livet snart avklarad! :-)

Jag har överlevt! Yes! Inte för att jag betvivlade det, men ändå! Har iofs lite ont i huvudet, men lite biverkningar får man väl tåla så här i början - det är ju inte varje dag (läs typ aldrig tidigare) man överlevt på 600 kalorier! Är också positivt överraskad av mina måltidsersättningar särskilt om jag jämför med tidigare erfarenheter (Nutrilett, Noka och Allevo...Blä!)... Både kycklingsoppan och tomatsoppan var helt ok! Skogsbärsshaken gick också ner! Det enda av dagens mål som var sådär var väl "gröten" till frukost....

Jag har till och med varit och tränat idag, passade på att ta mig en friskvårdstimma innan konferensen och det gick över förväntan och svettig blev jag! :-) Är dock trött så det lär bli en tidig kväll med lite läsning i "Hypnotisören" innan sovning, boken börjar bli riktigt spännande! Ska innan dess belöna mig med..... eh... en kopp grönt te! Nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar