fredag 8 oktober 2010

Nu känns det tufft....

... ja i matväg alltså!! Tycker det har flutit på bra dessa tre dagar men ikväll är det tungt.... är hungrig! Väntar på att få äta dagens sista mål, som blir tomatsoppa! Den är god, men det är inget mot vad familjens hemmagjorda hamburgare antagligen var!! Det doftar gudomligt och det är verkligen med stor ansträngning som jag håller mig ifrån att stoppa något i munnen!! Men, det är väl bara att vara lite tålmodig, det lär bli lättare, om inte imorgon så i övermorgon! Positivt tänkande!! ;-)

Nu blir det lite mys i soffan med gullungarna innan det är dax för Idol. Det är ju ändå fredag, så ikväll lyxar jag till det med ett glas Coca Cola zero...! ;-) Ha en toppenfredag och ät och drick något gott för mig också!

2 kommentarer:

  1. Kämpa på Natalie! Jag håller också igen men har ätit lax, fredagen till ära. Dock inget snask... Vi får stötta varandra! Kam kram

    SvaraRadera
  2. Tack Ida! Lax låter supergott just nu...! :-) Duktig du är! kram

    SvaraRadera