tisdag 5 oktober 2010

Sista måltiden

Jaha, så var då sista måltiden över! I alla fall på ett tag. I morgon börjar nämligen mitt nya liv! Och ja, det blir hårdkörning i början med måltidsersättning. Jag känner mig jättetaggad och hoppas verkligen att det ska gå bra!! Har varit och skrivit in mig hos Itrim och idag har jag varit på hälsoanalys där vi planerat de närmaste tolv veckorna. Vi har diskuterat hälsa, ätvanor, träning och motivation. Kan ju inte direkt ge något ordentligt omdöme efter att knappt kommit igång, men det känns bra och seriöst.Förnuftigt att kombinera viktprogram med motionsprogram. Och så bra att man kan träna där! Ja, jag vet, jag låter helt lyrisk... Man ska ju, av erfarenhet (STOR erfarnehet),  inte ropa hej, men ett litet, litet hej tänker jag unna mig trots allt! Håll tummarna för mig! :-)

1 kommentar: