söndag 31 juli 2011

Jaha, det var det....



... semestern som gick upp i rök... eller jag kanske borde säga regn! För det var väl attans vad det regnat! Vissa dagar har det nästan verkat som om hösten varit på väg, andra bara allmänt grått och trist... Detta är ju första sommaren på.... evigheter... som jag inte är ledig hela sommaren, minst 7 veckor och bara det känns ju märkligt. Att sen de få veckor man är ledig regnar och blåser bort gör ju inte saken bättre!

Började ju med att vara ledig en vecka kring midsommar, när vi åkte till Blekinge. Då var det 17 grader, blåsigt och regn till och från. Sen har jag varit ledig mer eller mindre de senaste 3 veckorna och antalet dagar med riktigt sommarväder är lätträknade... Ja, ja, det är inte så mycket att göra åt saken, får försöka njuta på eftermiddagarna de dagar jag slutar tidigare, för nu när jag ska jobba, då kan man ju ge sig den på att det blir fint väder igen! ;-)

Njut av sommarvädret ni som fortfarande är lediga! Ja, vi andra också, så gott det går! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar