fredag 22 april 2011

Härlig vår + jobbig pollen....



Det är en underbar dag, solen skiner, det är första lediga dagen av 4 och barnen leker glatt i trädgården. Härligt, härligt om det bara inte vore för den här attans pollen... tar både tabletter och ögondroppar och jag är verkligen zombietrött... och det är sååå trist i kombination med toppenväder och ledighet. Man vill ju vara pigg och sprudlande och kunna hitta på en massa roliga saker. Men jag vägrar låta kliiga ögon, rinnig näsa, trötthet och huvudvärk förta glädjen över att våren äntligen är här och det med besked!!

Så nu ska jag droppa i lite extra ögondroppar, ta med mig kaffet och sätta mig därute!

Ha en skön dag i solen mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Hej min goa vän!

    Stackare, hoppas allergin lägger sig lite så du kan njuta av det underbara påskvädret!

    Ha det så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. stackars dig :( jag är också pollen alergiker så jag kan förstå dig men det hadde lagt av i 2 år och nu kom det tillbaka :(

    SvaraRadera
  3. Har du provat kosttillskott av MSM? Många har blivit av med sin allergi med det. Dessutom så gör det underverk för både huden, naglarna och håret. Ger även energi och inga biverkningar överhuvudtaget.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har Lånat ditt kort på min facebook sida hoppas att det gick bra.. Jag tar bort den om du inte vill att jag ska ha den där Hälsning tebasile56@msn.com

    SvaraRadera